Intelligent Display Annoncering

PPC Marketing

Intelligent Display annoncering
Målret din annoncering til at ramme bestemte målgrupper…

Vi er som bureau istand til at ramme stort set lige præcis den målgruppe du vil have vi skal ramme f.eks. køn, alder, temaer, interesser og værdier, udvalgte søgeord, geografi helt ned på lokaltplan, husstandsindkomst, Display er ligeledes super til remarketing (se beskrivelse).

Hvad kan du selv gøre?

Der er grundlæggende 3
ting du selv kan gøre

1. Tit er en annonce skjult/kamufleret sådan at forstå at kunderne ikke altid er klar over at det er en annonce de kigger på…
Derfor er det vigtig at kunderne ved hvor der skal klikkes på selve annoncen og hjælå dem..vis dem hvor henne og hvad der sker når de klikker. Ganske enkel vær præcis i udmeldingen til kunden.

2. Indholdet i annoncen skal være i balance
Der skal være en balance mellem det/de billeder du bruger samt teksten.. Det nytter ikke noget at f.eks. budskabet er svært at forstå eller annoncen er overskrevet med for meget tekst. Annoncen skal være let for øjet at fange og teksten let at forstå, dette skal give kunden lyst til at udforske produktet.

3. Annoncen skal linke til din hjemmeside/webshop
Der skal være et ”call to action” altså en opfordring til kunden til at udføre en handling f.eks. klikker på produktet som så fører dem ind på landingpagen så muligheden for køb maksimeres.

Hvordan gør vi?

Med udgangspunkt i vores kunders behov/ydelser/produkter udarbejder vi en gennemarbejdet strategi for, hvordan netop Jeres virksomhed får den bedste opmærksomhed gennem en displayannoncering.

Flash laver mange banner og tekstannoncer for vores kunder, og kan derfor også hjælpe med denne del.

I kampagneperioden vil vi hele tiden sørge for løbende optimering af jeres annoncer og annonceplacering. Det er vigtigt for flash Marketing, at i får maximal udbytte af jeres reklame kroner. Kontakt os for en uforpligtende snak om jeres fremtidige display banner.