Intelligent Display Annoncering

PPC Marketing

Intelligent Display annoncering
Målret din annoncering til at ramme bestemte målgrupper…

Vi er som bureau istand til at ramme stort set lige præcis den målgruppe du vil have vi skal ramme f.eks. køn, alder, temaer, interesser og værdier, udvalgte søgeord, geografi helt ned på lokaltplan, husstandsindkomst, Display er ligeledes super til remarketing (se beskrivelse).

Hvad kan du selv gøre?

Der er grundlæggende 3
ting du selv kan gøre

1. Tit er en annonce skjult/kamufleret sådan at forstå at kunderne ikke altid er klar over at det er en annonce de kigger på…
Derfor er det vigtig at kunderne ved hvor der skal klikkes på selve annoncen og hjælå dem..vis dem hvor henne og hvad der sker når de klikker. Ganske enkel vær præcis i udmeldingen til kunden.

2. Indholdet i annoncen skal være i balance
Der skal være en balance mellem det/de billeder du bruger samt teksten.. Det nytter ikke noget at f.eks. budskabet er svært at forstå eller annoncen er overskrevet med for meget tekst. Annoncen skal være let for øjet at fange og teksten let at forstå, dette skal give kunden lyst til at udforske produktet.

3. Annoncen skal linke til din hjemmeside/webshop
Der skal være et ”call to action” altså en opfordring til kunden til at udføre en handling f.eks. klikker på produktet som så fører dem ind på landingpagen så muligheden for køb maksimeres.

Rådgivning & sparring

Om servicen

Her skal vi fortælle hvad servicen handler om, på en enkelt måde. Hvad betyder servicen for din firma?

Vi skal skrive om hvor meget tid den tager at færdiggøre servicen og vis resultater. Vi skal også vise eksempler fra real life, f.x.: når vi laver SEO, fokuserer vi både på god placering i Google og at fp flere conversions. Derfor starter vi forfra og vi bygger en ny hjemmeside som step 1. Hjemmesiden bliver vores stable foundation til vores marketing strategier og bedre resultater.

Få en tilbud nu

Rådgivning & sparring

Hvordan gør vi det?

Step 1
Strategi
Med udgangspunkt i vores kunders behov/ydelser/produkter udarbejder vi en gennemarbejdet strategi for, hvordan netop Jeres virksomhed får den bedste opmærksomhed gennem en displayannoncering.
1
Step 1
Step 2
Annoncer
Flash laver mange banner og tekstannoncer for vores kunder, og kan derfor også hjælpe med denne del.
2
Step 2
Step 3
Optimering
I kampagneperioden vil vi hele tiden sørge for løbende optimering af jeres annoncer og annonceplacering. Det er vigtigt for flash Marketing, at i får maximal udbytte af jeres reklame kroner. Kontakt os for en uforpligtende snak om jeres fremtidige display banner.
3
Step 3

Få en tilbud nu

success & stats

Hvad kan du forvente?

Her skal vi bevise at vi ved hvad vi snakker om. Vi kan vise resultater fra vores sidste par prosjekt, numbers vi kan garantere, eller average numbers fra vores kampanjer – hvad som helst. Vi skal fortælle om hvad numbers betyder til forretningen, vi kan også snakke om enkelt eksempler fra case studies.

Vi skal dog passe på at vi ikke lader kunderne at forlade siden og gå og lese case studies. Nu skal de fokusere på engasjement og conversion. Derfor synes jeg at vi skal kun bruge anchor links til case studies, så kunderne kan dobbelttjekke resultaterne, hvis de virkelig vil.

tid & packages

Hvor meget tid skal du bruge?

Service

service sub title

5

timer om måneden

  • List item #1
  • List item #2
  • List item #3

Service

service sub title

10

timer om måneden

  • List item #1
  • List item #2
  • List item #3

Service

service sub title

15

timer om måneden

  • List item #1
  • List item #2
  • List item #3

Service

service sub title

20

timer om måneden

  • List item #1
  • List item #2
  • List item #3