Du kan ikke læse dig til ekspert i digitale medier. Du skal brænde for det
Thomas Reinholdt er pioner i internettets og Googles mange muligheder. Han begyndte allerede i 1996, året før Google lancerede sin søgemaskine, at arbejde med internettet og er grundlægger og ejer af Flash Marketing, som er Bonfires dedikerede eksperter i digital markedsføring.
For Thomas er ideen til digital markedsføring ret enkel. Det handler udelukkende om resultater. Der skal ikke være nogen undskyldning eller kompleks fagsnak for at skjule manglende fremskridt. Alt, hvad Thomas og hans team gør, er baseret på faktiske tal og enkle præstationsmål, så du som kunde altid kan være sikker på, at din vækst i omsætningen skaber et reelt afkast på din investering.
Thomas er i øvrigt også mentor på LinkedIn, hvor han svarer på spørgsmål relateret til hans kompetencer.
Den digitale værktøjskasse rummer alle værktøjerne
Thomas og hans team har alle kompetencerne i den digitale værktøjskasse og tilbyder digitale kommunikationsløsninger baseret på specialistviden inden for; Google Adds, SEM, SEO, Analytics, konverteringsoptimering, hjemmesider, e-commerce, branding og sociale medier. Teamet er ifølge dem selv, og resten af Bonfire, højlydt lidenskabelige, innovative, nørdede, datadrevne og hele tiden på forkant med den digitale udvikling på alle platforme.
Med specialistviden følgeransvaret for at undervise andre
Det er ikke kun Thomas, der kalder sig selv for en digital nørd. Det gør Google også. Thomas er med andre ord en af de få danskere, som har vundet en nordisk Google partner case i et af sine projekter.
Thomas og Flash teamet er en af de få danske virksomheder, der har et direkte samarbejde med Google, og alle i teamet er certificeret af Google. Det sikrer Flash partnerstatus med licens til at undervise, hvilket blandt andet har ført Thomas ud og undervise flere hundrede virksomheder i online markedsføring samt underviserne på Copenhagen Business School.
De digitale kompetencer kan bruges i alle brancher
Ifølge Thomas kan han og teamets speciale i søge-maskineoptimering, samt betalt markedsføring med fokus pÃ¥ optimering af virksomheders marke-tingsbudgetter, bruges i alle brancher, der ønsker at brande sig pÃ¥ nettet – eller sælge varer her og nu.
Daglig overvågning og løbende opdatering
Succes inden for digital markedsføring kræver viden, løbende uddannelse og en lyst samt ikke mindst evne til lynhurtigt at tilpasse sig. Den har Thomas og hans team. Det er en del af jobbet – og de elsker det.
Alle digitale kompetencer samlet ét sted
• Design af workshops/E-commerce og websites
• Analyser med søgeordsanalyse, Google Analytics, Konkurrentanalyse og konverteringsoptimering
• Online annoncering med Display marketing, Google Ads, Google Shopping og remarketing
• Søgemaskineoptimering med hastighedsoptimering, lokal SEO, Teknisk SEO og forfatning af tekster ud fra indgående kendskab til søgeord, målgruppe og produkter
Bonus info
Thomas bor i Kgs. Lyngby og har tre børn som han bruger sin fritid sammen med. Men Lyngby boldklub spiller også en stor rolle i Thomas liv. Han er både mangeårig sponsor og bruger en del søndage på Lyngby stadion i løbet af sæsonen.