Fang de kunder der allerede har vist interesse for jeres produkter

Effektiv remarketing giver øget salg og tilbagevendende kunder ​

Det er sjældent, at du ser en annonce slå til ved første hug. Her bliver der blot plantet et frø på brugerens hukommelse, så dit brand vil blive husket senere. Netop derfor er det så vigtigt med remarketing.

Her minder du din målgruppe om dine produkter og services og skaber mere interesse, indtil der til sidst er bid. Ofte kan et par opfølgende annoncer eller e-mails være nok til, at kunden går fra tanke til handling.

Du kender det sikkert. Du har travlt med familie, børn og arbejde og får ikke lige købt den der træningstrøje eller ringet til anlægsgartneren. Du glemmer det, men om 2 dage dukker hans reklame op igen, og det gør den også om 4 dage, og nu bliver du mindet om alle de ting, du skulle have købt og ordnet, og du klikker straks ind på linket og får bestilt anlægsgartneren til at komme forbi og give et tilbud, så du kan få ordnet den nye indkørsel, du har drømt om så længe.

SÃ¥ uanset om dine kunder sidder hjemme i sofaen i hyggestrømper og leder efter en hÃ¥ndværker, en ny terrasse, ny indkørsel eller vil købe en badevægt – sÃ¥ gælder det om, at du er synlig lige nÃ¥r interessen er til stede, og det er du ved hjælp af remarketing.

Fordele ved remarketing som vigtig annoncering

Remarketing kan være en yderst strategisk og meget vigtig del af din annoncering, uanset om du vil øge salget, øge kendskabet til dit brand eller skabe opmærksomhed omkring ydelser og services. Dine fordelene ved at bruge remarketing:

  • FÃ¥ øjeblikkelig rækkevidde og veltimet mÃ¥lretning: Folk der tidligere har interageret med din virksomhed, ser dine annoncer igen og bliver mindet om din virksomhed, nÃ¥r de søger et andet sted pÃ¥ nettet. Det øger din sandsynlighed for, at de er parate til at foretage et køb 2.gang, 3.gang eller 4.gang de ser din annonce. 
  • Benyt fokuseret annoncering: Via remarketinglister kan du lave specifikt mÃ¥lrettet annoncering. En liste kan f.eks. være mÃ¥lrettet mod personer, som har lagt noget i indkøbsvognen, men som endnu ikke har fuldført transaktionen. De blev mÃ¥ske afbrudt af nogle unger der var sultne og fik ikke gennemført købet. Nu minder du dem om det igen.
  • NÃ¥ langt ud med stor rækkevidde: Du nÃ¥r ud til folk pÃ¥ dine remarketinglister pÃ¥ tværs af enheder.
  • OpnÃ¥ effektiv prissætning: Du kan oprette meget effektive remarketingkampagner med automatisk budgivning. 
  • Oprettelse af annoncer der skiller sig ud: Vi opretter smukke billeder/kampagner/annoncer til dig med tekster der fanger. Tjek vores kundereferencer ud.
  • Hvordan performer din remarketing? FÃ¥ kampagnestatistik: Du fÃ¥r en spændende rapport fyldt med data om, hvor effektive dine kampagner er, hvor dine annoncer bliver vist, og hvor meget din annoncering koster dig.

Spis effektiv remarketing til morgenmad, det skaber mere salg og trofaste kunder

Kort sagt er remarketing en metode til hurtigere at nå ud til personer, der tidligere har interageret med dit website eller din mobilapp. Det giver dig mulighed for at få dine annoncer vist for disse målgrupper, når de søger på Google eller på de websites, Google samarbejder med, og derved opnår du langt større brandbevidsthed. og motiverer de pågældende personer til at foretage et køb på dit website eller booke en tid hos dig.

Udnytter du potentialet og spiser remarketing til morgenmad?

Hos Flash Marketing er vi eksperter i at sætte os ind i jeres målgruppes tankegang og vide, hvad der skal til, for at de hopper med på jeres tilbud. Der findes mange forskellige remarketing-teknikker, og det varierer efter virksomheden, hvad der er mest optimalt. Derfor sørger vi for at skræddersy de bedste kampagner til netop jeres brand.

Hør, hvordan vi kan hjælpe jer med remarketing i dag.