Fang de kunder der allerede har vist interesse for jeres produkter

Effektiv remarketing giver Ãļget salg og tilbagevendende kunder ​

Det er sjÃĶldent, at du ser en annonce slÃĨ til ved fÃļrste hug. Her bliver der blot plantet et frÃļ pÃĨ brugerens hukommelse, sÃĨ dit brand vil blive husket senere. Netop derfor er det sÃĨ vigtigt med remarketing.

Her minder du din mÃĨlgruppe om dine produkter og services og skaber mere interesse, indtil der til sidst er bid. Ofte kan et par opfÃļlgende annoncer eller e-mails vÃĶre nok til, at kunden gÃĨr fra tanke til handling.

Du kender det sikkert. Du har travlt med familie, bÃļrn og arbejde og fÃĨr ikke lige kÃļbt den der trÃĶningstrÃļje eller ringet til anlÃĶgsgartneren. Du glemmer det, men om 2 dage dukker hans reklame op igen, og det gÃļr den ogsÃĨ om 4 dage, og nu bliver du mindet om alle de ting, du skulle have kÃļbt og ordnet, og du klikker straks ind pÃĨ linket og fÃĨr bestilt anlÃĶgsgartneren til at komme forbi og give et tilbud, sÃĨ du kan fÃĨ ordnet den nye indkÃļrsel, du har drÃļmt om sÃĨ lÃĶnge.

SÃĨ uanset om dine kunder sidder hjemme i sofaen i hyggestrÃļmper og leder efter en hÃĨndvÃĶrker, en ny terrasse, ny indkÃļrsel eller vil kÃļbe en badevÃĶgt – sÃĨ gÃĶlder det om, at du er synlig lige nÃĨr interessen er til stede, og det er du ved hjÃĶlp af remarketing.

Fordele ved remarketing som vigtig annoncering

Remarketing kan vÃĶre en yderst strategisk og meget vigtig del af din annoncering, uanset om du vil Ãļge salget, Ãļge kendskabet til dit brand eller skabe opmÃĶrksomhed omkring ydelser og services. Dine fordelene ved at bruge remarketing:

  • FÃĨ Ãļjeblikkelig rÃĶkkevidde og veltimet mÃĨlretning: Folk der tidligere har interageret med din virksomhed, ser dine annoncer igen og bliver mindet om din virksomhed, nÃĨr de sÃļger et andet sted pÃĨ nettet. Det Ãļger din sandsynlighed for, at de er parate til at foretage et kÃļb 2.gang, 3.gang eller 4.gang de ser din annonce. 
  • Benyt fokuseret annoncering: Via remarketinglister kan du lave specifikt mÃĨlrettet annoncering. En liste kan f.eks. vÃĶre mÃĨlrettet mod personer, som har lagt noget i indkÃļbsvognen, men som endnu ikke har fuldfÃļrt transaktionen. De blev mÃĨske afbrudt af nogle unger der var sultne og fik ikke gennemfÃļrt kÃļbet. Nu minder du dem om det igen.
  • NÃĨ langt ud med stor rÃĶkkevidde: Du nÃĨr ud til folk pÃĨ dine remarketinglister pÃĨ tvÃĶrs af enheder.
  • OpnÃĨ effektiv prissÃĶtning: Du kan oprette meget effektive remarketingkampagner med automatisk budgivning. 
  • Oprettelse af annoncer der skiller sig ud: Vi opretter smukke billeder/kampagner/annoncer til dig med tekster der fanger. Tjek vores kundereferencer ud.
  • Hvordan performer din remarketing? FÃĨ kampagnestatistik: Du fÃĨr en spÃĶndende rapport fyldt med data om, hvor effektive dine kampagner er, hvor dine annoncer bliver vist, og hvor meget din annoncering koster dig.

Spis effektiv remarketing til morgenmad, det skaber mere salg og trofaste kunder

Kort sagt er remarketing en metode til hurtigere at nÃĨ ud til personer, der tidligere har interageret med dit website eller din mobilapp. Det giver dig mulighed for at fÃĨ dine annoncer vist for disse mÃĨlgrupper, nÃĨr de sÃļger pÃĨ Google eller pÃĨ de websites, Google samarbejder med, og derved opnÃĨr du langt stÃļrre brandbevidsthed. og motiverer de pÃĨgÃĶldende personer til at foretage et kÃļb pÃĨ dit website eller booke en tid hos dig.

Udnytter du potentialet og spiser remarketing til morgenmad?

Hos Flash Marketing er vi eksperter i at sÃĶtte os ind i jeres mÃĨlgruppes tankegang og vide, hvad der skal til, for at de hopper med pÃĨ jeres tilbud. Der findes mange forskellige remarketing-teknikker, og det varierer efter virksomheden, hvad der er mest optimalt. Derfor sÃļrger vi for at skrÃĶddersy de bedste kampagner til netop jeres brand.

HÃļr, hvordan vi kan hjÃĶlpe jer med remarketing i dag.